fbpx

הצלחה במכירות באמצעות תכנון ועיצוב נכון של חללים מסחריים

כל בעל עסק שואף להגדלת מכירות, מכירות הן תכלית העסק ולשם כך עסקים משקיעים רבות במיתוג, שיווק, פרסום והדרכת אנשי המכירות. המטרה היא להביא את הלקוח אל נקודת המכירה ולגרום לו לבצע רכישה. אך האם עיצוב נכון של המוצר וקמפיין שיווקי הפוגע בול במטרה מספיקים בשביל להצליח בסביבה התחרותית ? מיתוג ושיווק הם דברים חשובים מאוד בשביל הצלחה עסקית, אך לא ניתן לנתק אותם מהסביבה העיצובית של נקודת המכירה.

חשוב להבין שתכנון אדריכלי לעסקים אינו מסתפק בעיצוב יפה ואסתטי, יש צורך בעיצוב המסונכרן עם הדינמיקה העסקית.

עיצוב פנים מנהל אינטראקציה עם המיתוג, אינטראקציה אשר יכולה להיות חיובית או שלילית; עליכם לוודא כי החלל המסחרי שלכם אכן תומך בדינמיקה העסקית, תורם ומסייע לסגירת העסקה. על הסביבה העיצובית להשתלב בהרמוניה עם חווית הלקוח ולהביא להעצמה עסקית. אבל איך רותמים עיצוב פנים לטובת הדינמיקה העסקית, להלן 3 טיפים:

3 טיפים לעיצוב פנים תומך מכירות

  1. סנכרון החלל עם מיתוג המוצר – אתם בוודאי משקיעים משאבים רבים במיתוג המוצר/העסק אך אסור לשכוח שעל מנת ליצור מיתוג טוב כל הוויית העסק צריכה להיות מסונכרנת עם המסרים המיתוגיים. כלומר גם החלל המסחרי שלכם צריך להתאים למיתוג העסק. לדוגמה, אם העסק ממותג כחברה עתידנית המוכרת טכנולוגיה אשר מקדימה את זמנה, לא תמכרו אותו בחנות מכולת; אתם זקוקים לחלל מסחרי המשדר את המסר העתידני והטכנולוגי.
  2. עיצוב חוויתי – החלל המסחרי של העסק שלכם עונה על צורך טכני, זהו המקום בו אתם מוכרים את המוצר. אך על מנת למכור יותר עליכם להשתמש בעיצוב חוויתי; עיצוב אשר יגרום ללקוח לגלות עניין במקום ולחוות תחושות שונות באמצעות העיצוב, תחושות המשרתות את הדינמיקה העסקית ותהליך המכירה.
  3. עיצוב אשר עושה חשק לחזור לבקר בחנות – מחקרים שונים מראים קשר חיובי בין הזמן שבו הלקוח שוהה בחנות לבין המכירות. בהתאם לזאת אתם זקוקים לעיצוב אשר יגרום להתפעלות ו/או תחושות נעימות שהלקוח ירצה להמשיך ולחוות באמצעות שהייה ממושכת בנקודת המכירה ובאמצעות ביקורים חוזרים.

כאשר אדריכלות פנים פוגשת מכירות

מכירות ואדריכלות הם שני תחומים נפרדים, אך כאשר מדובר בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים לעסקים לא ניתן להתעלם מההשפעה של העיצוב על המיתוג והמכירות. על מנת להשיג עיצוב פנים תומך מכירות יש צורך באדריכלים ומעצבי פנים המכירים את שני העולמות וזהו בדיוק היתרון שאני מביאה איתי – אדריכלית אשר עסקה במשך שנים בשיווק ומכירות.

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים למסעדה; בר/פאב; משרד; חנות; מספרה; בתי מלון/דירות נופש או כל דבר אחר מתחיל תמיד במחקר ולמידת העסק, קהל לקוחותיו, מאפייניהם וצורכיהם – זהו הבסיס לעיצוב פנים תומך מכירות, עיצוב פנים הבונה חוויה בהתאמה אישית. הגדלת מכירות והכנסות לעסק היא תוצאה של חווית הלקוח. באמצעות יצירת האווירה הנכונה ניתן לערוך מניפולציות בתת המודע של הלקוח ולהניע אותו לעבר קנייה וביקורים חוזרים בעסק.

פנו אליי ואראה לכם כיצד עסק יכול להעצים את עצמו על ידי עיצוב נכון.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin